Klachten en retouren

U heeft sedum laten bezorgen maar bent niet tevreden. Neem direct contact op via 013 208 5003 of lees hieronder hoe wij met klachten en retouren omgaan.

Een klacht

Vervelend dat u niet tevreden bent over het geleverde sedum. Wij willen u graag verder helpen en u een gewenste oplossing bieden. Als u liever een bericht stuurt kunt u een e-mail sturen naar: info@sedumleveren.nl

Een klacht ingestuurd en dan?

U ontvangt van ons een bevestiging van uw klacht.
Een van onze medewerkers zullen de klacht bekijken en deze proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen Keurmerk.info

Retouren

Volgens de Nederlandse wet heeft u het recht om online bestellingen zonder opgaaf van reden, binnen 14 dagen te herroepen/annuleren. Op deze wet Koop op Afstand zijn wel enkele uitzonderingen. Het product sedum valt onder één van deze uitzonderingen. Dit product kan namelijk binnen de bedenktermijn bederven.

Annuleren

U kunt echter wel tot twee werkdagen voor de dag van bezorging of het afhalen de bestelling annuleren. Neem dan contact op via info@sedumleveren.nl of via 013 208 5003.